Retururi si conditii de returnare

Retururi si conditii de returnare

Daca un produs nu este ceea ce v-ati dorit, acesta se poate schimba, retusa sau se poate returna.

Putem schimba produsul prin intermediul serviciilor de curierat disponibile pe piata. 

Costul de transport al produsului va revine dumneavoastra.

Daca produsul are nevoie de retusuri ca urmare a comunicarii unor dimensiuni gresite, atat costul retusurilor cat si transportul va fi suportat de dumneavoastra. 

Cum se face returur?

Puteti utiliza formularul de retur sau:

  1. Ne contactati si ne comunicati ca doriti sa efectuati un retur.
  2. In urma discutiei veti primi un sms cu toate detaliile despre cum se face returul.
  3. Trimiteti coletul catre noi.
  4. Ne furnizati un cont bancar
  5. In momentul in care produsul a ajuns la noi vi se vor vira banii in cont in 3-10 zile lucratoare.

Cum se face un schimb de produse?

Costul pentru schimbul de produse este de 40 de lei. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati si sa ne comunicati ce produs doriti la schimb.

Daca exista diferente de pret fie veti primi banii intr-un cont furnizat de dvs., fie veti plati diferenta la curier daca produsul cerut la schimb este mai scump.

Noi vom trimite produsele prin curier, insa asigurati-va ca produsele ce vor fi returnate sunt puse intr-o cutie sau punga sigilata.

Este important ca produsul sa nu fi fost purtat sau folosit si sa aiba toate etichetele intacte.

Costurile de transport pentru returnarea produselor cat si pentru noile produse comandate la schimb vor fi responsabilitatea dumneavoastra.

Pentru returnarea unui produs tot ceea ce trebuie sa faceti este sa trimiteti produsul catre noi si la primirea produsului, noi va vom vira banii in cont.

Dreptul de retragere

Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca MALIKAFASHION.RO nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 de zile de la data returnarii.

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului bun.

Pentru a va exercita dreptul de anulare trebuie sa ne anuntati (telefon: 0730.530.402 sau mail: contact@malikafashion.ro). Pentru a va exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract utilizand o declaratie neechivoca (de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail).

Pentru a respecta termenul-limita de retragere, este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate . 

 

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, fara intarzieri nejustificate si in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind plata intr-un cont indicat de Dvs., cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi bunurile sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi bunurile, fiind valabila data cea mai apropiata.